Cookies hjælper os med at levere vores tjenester. Ved at bruge vores hjemmeside, accepterer du vores brug af cookies. Ved at bruge vores hjemmeside accepterer du vores brug af cookies. Lær mere.

Modtagelse af Billetterne

Hvornår vil jeg modtage mine billetter?

Alt afhængig af typen af din billet, kan du modtage dem lige efter færdiggørelse af dit køb eller så sent som på samme dag som arrangementet. Dette sker normalt med billetter der efterspørges meget. Vi forstår at dette kan være ubelejligt, men vi garanterer at dine billetter vil ankomme i tide til, at du kan blive tilladt adgang til arrangementet uden problemer.

Skal jeg printe mine billetter?

Hvis dine billetter ligner eksemplet nedenfor, behøver du ikke at udskrive dem. Bare tag dem med på din smartphone.

QR code ticket example

Hvis dine billetter mere ligner det følgende eksempel, anbefaler vi at du printer dem.

PDF ticket example

Hvor kan jeg printe mine billetter, hvis jeg allerede er ved min destination?

Hvis du har modtaget dine billetter som PDF, mens du allerede var på vej, skal du ikke være bekymret. Normalt, kan hotelpersonalet printe dine billetter for dig, men hvis du gerne vil printe dem selv, skal du blot finde et kontor hvor du kan printe tæt ved arrangementet eller hvor du skal bo. Der er masser af disse lokationer i enhver by. Lige meget hvad, hvis du har nogen problemer, skal du ikke tøve med at kontakte os. Så vil vores repræsentanter hjælpe dig med at finde den bedste måde at printe dine billetter.

Jeg har stadig spørgsmål. Hvad kan jeg gøre?

Vores repræsentanter vil med glæde hjælpe til enhver tid via vores e-mail adresse [email protected]

Annulleringer

Hvad er annulleringspolitikken?

Vores billetter kan desværre ikke annulleres, fordi leverandører ikke tillader annulleringer. Skriv dog venligst til os hvis der er et problem, på [email protected], og vores repræsentanter vil gennemgå din specifikke situation.

Udsættelser og ændringer i datoen for begivenheden

Hvis begivenheden udsættes, eller datoen ændres, er dine billetter gyldige til den nye dato. I disse tilfælde er annullering af billetter ikke mulig, da arrangørerne af arrangementet mener, at begivenheden finder sted.

Annullering af begivenheden

Hvis arrangementet annulleres og ikke omlægges, vil du modtage en fuld refundering af samme beløb, som du betalte for billetterne. Hvis din begivenhed er aflyst, så send en e-mail til [email protected], så hjælper vi dig med glæde. Husk, at refusionen muligvis ikke finder sted umiddelbart efter aflysningen af begivenheden, da den vil blive udstedt af internationale udbydere. Du modtager din refusion, når Hello Ticket har modtaget det tilsvarende beløb fra udbyderen af den annullerede begivenhed.

I tilfælde af at aflysningen af begivenheden skyldes en årsag til force majeure, der ikke direkte kan henføres til Hellotickets, forbeholder Hellotickets sig retten til ikke at tilbagebetale de gebyrer og ekstraomkostninger, der er angivet på betalingstidspunktet.

Typer af Billetter

I hvilket format er billetterne sendt?

Du kan modtage forskellige typer af billetter afhængig af leverandøren og arrangementets type. Gennemgå venligst billetten omhyggeligt og læs købsbekræftelsesmailen, for at forstå hvilken type billetter du har og om de skal printes eller ej.

PDF billetter

Nogle gange vil du modtage en simpel PDF fil på e-mail, som du skal printe for at få adgang til arrangementet.

Billetter på mobiltelefon

Med mobiltelefonbilletter skal du blot have dem på din smartphone. Du modtager en e-mail med en QR-kode; bare download og nyd!

Rabatkupon

Nogle gange, når du gennemfører et køb, vil du modtage en kode, som du kan indløse til dine billetter i billetkontoret på samme dag som arrangementet. I dette tilfælde er det vigtigt at du medbringer det ID du brugte til at købe billetterne, så de kan blive udstedt til dig.

Reservationsprocessen

Hvordan fungerer reservationer?

Det bedste ved Hellotickets er at alt er meget nemt at bruge, så du ikke skal bruge en masse tid foran skærmen, for at få dine billetter. Bare søg efter datoen, en by eller en specifik begivenhed, og vælg den pris der passer bedst til dit budget. Vi vil derefter stille dig nogle få spørgsmål og du vil fortsætte til kassen, hvor du indtaster din kreditkortinformation og ser din købsoversigt (undersøg den venligst omhyggeligt for at sikre at der ikke er nogen overraskelser!).

Hvornår vil jeg modtage en bekræftelsesmail?

Tjek venligst din indbakke så snart du laver en reservation, for at sikre at du har modtaget en e-mail fra os, der indeholder dine købsdetaljer og instruktioner til hvordan du modtager dine billetter. Den e-mail er bevis på at alt har fungeret korrekt, så du kan være sikker på at dit køb er gennemført.

Jeg kan ikke se en bekræftelsesmail

Tjek venligst din Junk eller Spam mappe, hvis du stadig ikke har modtaget din bekræftelsesmail efter få minutter. Skriv venligst til os på [email protected], hvis beskeden heller ikke er der, så vi kan hjælpe.

Er min betaling sikker?

Vi arbejder med en betalingsplatform der garanterer komplet sikkerhed af din betaling.

Hvorfor er er prisen jeg ser ved kassen anderledes, en den jeg så tidligere?

Den første pris du ser på skærmen inkluderer ikke vores servicegebyr, som er vist når du fortsætter til betalingsskærmen. Vi forbinder dig med masser af leverandører i forskellige lande og arbejder hårdt for at sikre, at du har den bedst mulige oplevelse før, under og efter køb, og hele vejen til arrangementets dør. Denne kommission er det vi får for vores arbejde. Vi værdsætter at du stoler på os!

Hvorfor er prisen der står på billetten, anderledes end det jeg betalte?

Priserne er sat af leverandører af billetterne og Hellotickets er ikke i stand til at ændre priserne sat af dem. På grund af dette, afhængig af efterspørgsel for en specifik begivenhed, kan en leverandør ændre hvad de opkræver.

Om Mit Køb

Indtil hvilken alder gives børn gratis adgang?

Det afhænger af en bestemt begivenhed. Skriv venligst direkte til os på [email protected], hvis du har spørgsmål, for yderligere detaljer.

Er billetterne samlet?

Når du køber billetter i samme transaktion, sikrer vi altid at de er samlet.

Hvorfor står en andens navn på mine billetter?

Nogle billetter til sportsbegivenheder kommer fra ejere af sæsonbilletter, som ikke er i stand til at deltage i en bestemt begivenhed og sætter deres billetter til salg. Det er derfor at en abonnementejers navn, kan fremgå på dine billetter. Det er helt normalt og skal ikke alarmere dig, da du ikke vil have noget problem med at deltage i begivenheden.

Vi er en stor gruppe. Hvad skal vi gøre for at købe vores billetter?

Skriv venligst til os på [email protected], hvis du rejser i en stor gruppe.Vi hjælper dig med at sikre dig de bedste billetter.