Billetter til Perth Gravity Discovery Centre og observatorium

132 kr 120 kr
GRATIS afbestilling
Ingen skjulte gebyrer
  • Din reservation bekræftes øjeblikkeligt
  • Denne mulighed har GRATIS afbestilling: reservér den uden risiko!

Oversigt

Se langt ud over jorden med disse billetter til Gravity Discovery Centre and Observatory i Perth. Udforsk universet, mens du vandrer gennem gallerier, der dækker Einsteins opdagelser, biodiversitet, tyngdekraft og meget mere. Det ligger i nærheden af Gingin, cirka en time nord for Perth.

Informationspaneler guider dig gennem de forskellige gallerier, såsom Cosmology Gallery, en samling af aboriginal kunst. Observatoriet, som også kan besøges om natten, giver besøgende mulighed for at opleve videnskab på en ekstraordinær måde og få en førsteklasses astronomisk oplevelse.

• Se rummet med disse billetter til Gravity Discovery Centre og Observatory i Perth .
  • Oplev de to centre gennem aktiviteter i dagtimerne og om aftenen.
  • Besøg gallerier, der viser alt fra Einsteins opdagelser til den mest fantastiske biodiversitet på dette sted, der ligger omkring en time nord for Perth.

Hvad er inkluderet

• Billetter til Gravity Discovery Centre
  • Perth Observatory Billetter

Vælg dato og tidspunkt

Hvad man kan forvente

Oplev Gravity Discovery Centre and Observatory i Perth med disse billetter. I Gingin, cirka en time nord for den australske by, finder du dette center, hvor du kan se nærmere på rummet . Du har mulighed for at deltage i aktiviteter enten om morgenen eller om aftenen og blive forbløffet over det ydre rum.

Gingin Observatory deler dette særlige område af uberørt bushland med Gravity Discovery Centre. Det har et tag, der kan trækkes helt tilbage, topmoderne teleskoper og en utrolig mørk himmel, der giver de besøgende en førsteklasses astronomisk oplevelse.

Inde i Gravity Discovery Centre har du mulighed for at besøge flere gallerier, bl.a. Biodiversity Gallery, hvor du kan komme helt tæt på den lokale flora og fauna. Den sydvestlige del af Western Australia betragtes som et af verdens hotspots for biodiversitet. Busklandet omkring centret er beboet af sjældne, vidunderlige og truede arter af planter og dyr.

En af de bedste udstillinger, du kan finde, er en afstøbning af et kranium af Trilobus, et af de største pungdyr, der nogensinde har eksisteret, og som menes at have levet for 50.000 år siden.

I Discovery Centre inviteres besøgende til at tage en tur gennem solsystemet. Det er en sjov og lærerig model af solsystemet i en skala på en kilometer, som starter ved solen og forsvinder langs et spor gennem det oprindelige buskland. Langs sporet er der placeret modeller af planeter og deres måner i den korrekte afstand fra solen.

På hver planet er der informationstavler, der guider dig, ligesom i de andre gallerier i centret.

Anmeldelser

4.8
· 222 Anmeldelser
  • J
    Julia
    (0 Anmeldelser)
    Fantastisk besøg, vil gentage i fremtiden.
  • A
    Alex
    4
    (0 Anmeldelser)
    Et besøg, der lod et par ting tilbage at ønske, men som alligevel var umagen værd for alt det, vi lærte om vores univers. Anbefales som et engangsbesøg.
  • Y
    Yvonne
    Et vidunderligt sted.
  • D
    Doreen
    (0 Anmeldelser)
    Dette sted er utroligt, det har alt, hvad man kan forvente og meget mere. Hvis du nogensinde får mulighed for at tage af sted, så tøv ikke, jeg forsikrer dig om, at du ikke vil fortryde det.
  • Se mere